مخزن آب شرب

تولید کننده انواع مخزن های گالوانیزه ، پلی اتیلن ، فایبر گلاس ، grp ، frp و انواع دریچه های منهول میباشد

مخزن آب شرب

تولید کننده انواع مخزن های گالوانیزه ، پلی اتیلن ، فایبر گلاس ، grp ، frp و انواع دریچه های منهول میباشد

اولویت اول شما در آمادگی اضطراری چیست؟ (نکته: این آب است)

اولین اولویت شما تقریباً در هر شرایط اضطراری ، تأمین آب است. در تامین آب میتوان از انواع مخزن های آب از جمله پلی اتیلن، مخزن grp , مخزن زیر پله و... بر اساس نیاز انتخاب میکنیم. این فقط عقل سلیم نیست؛ این پروتکل رسمی سازمان بهداشت جهانی است. در صورت بروز یک بلایای طبیعی یا شرایط اضطراری زیست محیطی ، اولین قدم باید تأمین مقدار کافی آب در هر کجا که لازم باشد ، "حتی اگر ایمنی آن تضمین نشود." مراحل دو و سه ، بنابراین ایجاد اقدامات اساسی بهداشتی و ارتقا بهداشت است.

 

اینکه اولویت آژانس بهداشتی سازمان ملل جمع آوری آب را بر بهداشت خود اولویت می دهد ، بیانگر اهمیت آب به تنهایی است. و منطقی است بیماری های منتقله از طریق آب معمولاً قابل درمان هستند اما بدن انسان می تواند بدون آب فقط چند روز دوام بیاورد. در مواقع اضطراری ، مردم معمولاً روزها مجال یافتن منبع تأمین آب را ندارند ، چه رسد به اینکه یک منبع آب با فیلتر و تصفیه شده مناسب داشته باشد.

 

همه اینها اهمیت آمادگی در موارد اضطراری را تأکید می کند. موارد اضطراری معمولاً با هشدار زیادی وارد نمی شوند ، بنابراین تأمین آب بدون خطر در دسترس افراد و جوامع آنها است.

 

به چه نوع آبرسانی نیاز دارید؟

در مورد منابع ذخیره آب در واقع گزینه های کمبودی وجود ندارد. مخازن و بشکه ها به هر شکل ، اندازه و سبک ارائه می شوند و هر یک نیاز یا سناریوی خاصی را تأمین می کنند. بیشتر اوقات ، یک مخزن یا بشکه ساده کافی است ، اما این واقعا به شرایطی که برای آن آماده می شوید بستگی دارد.

 

بیشتر مردم علاقمند هستند ، قبل از هر چیز به محافظت از خانواده خود ، به این معنی که آنها به دنبال تأمین آب برای خانه خود هستند. ظرفیت مخازن آب عمودی فقط از 20 گالن تا 500 گالن ظرفیت دارد. آنها را می توان در زیر زمین ، زیرزمین یا گاراژ نگهداری کرد و یا در کنار خانه شما جمع کرد.

 

به جای تأمین آب توسط خود ، بسیاری از مالکان خانه تصمیم می گیرند مادر طبیعت کار را انجام دهند. بیشتر مخازن آب را می توان به بشکه باران تبدیل کرد و رواناب جمع شده از یک منفذ مستقیم به مخزن منتقل می شود.

 

اما مخازن متحرک ترین گزینه ذخیره آب نیستند. اگر برای موقعیتی در محل برنامه ریزی می کنید - شاید یک پناهگاه اضطراری ، چادر پزشکی یا سایر امکانات ذخیره سازی - ممکن است یک مخزن کمکی یا مخزنی طراحی کنید که در قسمت عقب کامیون قرار بگیرد. گزینه هایی برای هر دو مورد وجود دارد. برخی از مخازن حتی به طور خاص برای جاگذاری در داخل درها طراحی شده اند. همه در اندازه ها و سبک های مختلفی وجود دارند ، با نشانگرهای گالن ، شاخه ها و اتصال دهنده ها برای به حداکثر رساندن سودمندی و قابلیت حمل و نقل آنها.

 

شاید محبوب ترین گزینه ذخیره سازی برای بیمارستان های امدادی و اقدامات اورژانسی مثانه آب شیرین باشد. این کیسه های سبک و جمع شونده می توانند به سرعت پر و خالی شوند. کوتاه و گسترده ، آنها می توانند در فضاهای خزنده بنشینند یا در قفسه های سقفی معلق شوند. این باعث می شود که آنها در مکان هایی که ظروف نگهداری سریع و فشرده حمل می شوند ، بسیار ارزشمند باشند. حتی صاحبان خانه نیز ممکن است قدرت مانور سبک خود را نسبت به مخازن پلاستیکی عمودی ترجیح دهند.


مطالب پیشنهادی :


چه مقدار ظرفیت نیاز دارید؟

بدیهی است که میزان آب مورد نیاز شما از موقعیتی به موقعیت دیگر متفاوت است ، اما معمولاً مقدار آن با تعداد افراد درگیر مقیاس می شود. بیایید کمی ریاضی کنیم.

 

دستورالعمل های WHO حداقل نگه داشتن 7.5 لیتر (یا حدود دو گالن) آب در روز برای هر شخص را توصیه می کنند. با توجه به این منطق ، یک مخزن 50 گالنی اساسی یک خانواده چهار نفره را برای مدت شش روز تأمین می کند. اگر منبع تغذیه دوباره پر شود ، ریاضی کمی تغییر می کند ، اما توجه داشته باشید که از آب تصفیه نشده می توان برای کارهای غیرمصرفی مانند لباسشویی ، استحمام یا نظافت استفاده کرد. بنابراین توصیه می شود که نوعی سرویس بهداشتی فرآیند فیلتراسیون به منبع آبی که برای دوباره پر کردن مخزن استفاده می شود ، اعمال شود.

 

سرویس بهداشتی غالباً یکی از اولین مصدومین در موارد اضطراری است و هرچه شرایط اضطراری بیشتر شود ، حفظ شرایط بهداشتی مناسب دشوارتر خواهد بود. اگرچه یافتن آب ممکن است از اهمیت بالاتری برخوردار باشد ، اما همیشه باید به فکر بهداشت باشد.

 

مالکان باید که برای ذخیره طولانی مدت آب استفاده می شود ، کنند . اینکه چند بار و با دقت باید مخازن تمیز شود ، به نوع و حجم مخزن بستگی دارد. به عنوان مثال ، احتمالاً مثانه ها به اندازه بشکه های باران نیازی به نظافت ندارند زیرا معمولاً در موقعیت های کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بعلاوه ، منابع آب - اعم از مخازن ، آبهای زیرزمینی ، چاه ها یا حوضه های آبریز باران - باید همیشه از مکان های جمع آوری و دفع پسماند جدا باشند. از آنجا که زباله ها در مواقع اضطراری جمع می شوند ، ممکن است به منابع آب حمله کرده و به طور بالقوه یک منبع حیاتی را آلوده کنند. همیشه باید از فیلتراسیون و ضد عفونی مناسب آب توجه کرد ، اما جدا کردن زباله و آب ممکن است در جلوگیری از وخیم تر شدن وضعیت بد ، پا را فراتر بگذارد.

 

چه مخزنی باید تهیه کنم؟

همیشه بهتر است بیش از آنکه نیازهای خود را دست کم بگیرید ، دست بالا بگیرید. هر چقدر آب لازم را محاسبه کرده باشید ، احتمالاً در نهایت به آب بیشتری احتیاج خواهید داشت. و حتی اگر اینگونه نباشد ، حداقل شما به دنبال منبع حیاتی آب نیستید.

 

اگر هدف اصلی شما برای تهیه مخزن ، مثانه یا مخزن ذخیره آب دیگر آمادگی اضطراری است ، دستورالعمل های WHO را برای مصرف روزانه آب (تقریباً دو گالن در هر نفر در روز) دنبال کنید و محاسبه کنید که می خواهید تا کجا آماده شوید. یک هفته؟ یک ماه؟ دو ماه؟

 

مقداری از آب را که انتظار دارید در کل آن دوره مصرف کنید جمع کنید ، سپس از آنجا به عقب کار کنید. شما تقریباً تضمین می کنید مخزنی با ظرفیت متناسب با حجم پیش بینی شده خود ، با تغییرات سبک برای پاسخگویی به سایر خواسته ها ، مانند نصب ، پر کردن ، سرویس بهداشتی و قابلیت حمل و نقل. به عنوان مثال ، مثانه ها می توانند در کیسه های کوچک 25 گالونی یا واحدهای غول پیکر 30000 گالنی وجود داشته باشند. به همین ترتیب ، مخازن کمکی به هر شکل و اندازه ای ارائه می شوند ، اما هدف قابل حمل تری دارند.

 

یافتن محلول ذخیره مناسب آب

چه به عرضه کوتاه مدت یا بلند مدت نیاز داشته باشید ، Go To Tanks شما را تحت پوشش قرار داده است. ما طیف کاملی از راه حل های ذخیره اضطراری آب ، از جمله مخازن پلاستیکی ، مثانه ، مخازن کمکی و حتی مخازن طراحی شده برای بستر یک کامیون را ارائه می دهیم. مخازن ما از پلاستیک درجه مواد غذایی ساخته شده اند ، در رنگ های متنوعی ارائه می شوند و طیف کاملی از مشخصات اندازه را دارند - و نه فقط برای آب. مخازن ما با مخازن شیمیایی ، سیستم های سپتیک و دستگاه های باران باران می توانند شامل همه مواد غذایی معمول ، سوخت ، روغن و مواد شیمیایی - اضطراری یا غیرضروری باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد