مخزن آب شرب

تولید کننده انواع مخزن های گالوانیزه ، پلی اتیلن ، فایبر گلاس ، grp ، frp و انواع دریچه های منهول میباشد

مخزن آب شرب

تولید کننده انواع مخزن های گالوانیزه ، پلی اتیلن ، فایبر گلاس ، grp ، frp و انواع دریچه های منهول میباشد

دریچه فاضلاب پلاستیکی چیست و از چه مواد پلاستیکی استفاده می شود؟

دریچه فاضلاب پلاستیکی نوعی روکش منهول است که از انواع مواد پلاستیکی ساخته می شود. تکنولوژی ساخت آن بسیار متفاوت از دریچه فاضلاب چدنی است، مانند پوشش منهول فیبر کربن، پوشش منهول فیبر کربن عمدتاً برای بهبود قدرت و عملکرد بار پوشش منهول استفاده می شود. ما به طور کلی می دانیم که حالت های زیادی از وجود عناصر کربنی وجود دارد، به دلیل آرایش ساختار اتمی متفاوت، خواص فیزیکی آن نیز بسیار متفاوت است، درب منهول BMC ، روکش منهول SMC و غیره وجود دارد، اینها به دسته منهول های پلاستیکی تعلق دارند. پوشش می دهد.

پوشش منهول کامپوزیت

به دلیل این ویژگی دریچه فاضلاب پلاستیکی و روکش منهول رزینی ، نقش خوبی در حفاظت از محیط زیست ایفا می کند. این امر عمدتاً در دو جنبه منعکس می شود، یکی دستیابی به مواد خام، زیرا مواد اولیه دریچه فاضلاب پلاستیکی  از تعداد زیادی مواد زائد استفاده می کند، بنابراین در هزینه های هنگفت دفع مواد زاید صرفه جویی می شود.

از طرف دیگر، به دلیل اینکه دریچه فاضلاب پلاستیکی عمدتاً از تغییر دما و فشار برای رسیدن به هدف در فرآیند تولید استفاده می کند، بنابراین از آلودگی هوا ناشی از تعداد زیادی واکنش های شیمیایی جلوگیری می کند. البته هیچ تولید صنعتی نمی تواند به آلودگی صفر برسد، نحوه کاهش و کاهش آلودگی واقع بینانه ترین راه حل است. با افزایش تقاضا برای محصولات پوشش منهول، چگونگی کاهش آلودگی در فرآیند تولید به یک دوره مهم تبدیل می شود.

روکش منهول کامپوزیت چینی

1. پلاستیک های ترموست تقویت شده با الیاف بر اساس رزین پلی استر غیراشباع، که به عنوان مواد قالب گیری انبوه (DMC) نیز شناخته می شود، از فناوری قالب گیری پرس ساخته شده اند و نوع جدیدی از پوشش حفاظت از محیط زیست هستند. دریچه فاضلاب پلاستیکی از دمای بالا و فشار بالا اولیه استفاده می کند. فن آوری قالب گیری، پلیمریزاسیون بالا، چگالی بالا، مقاومت در برابر ضربه خوب و استحکام کششی، و دارای مزایای مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر خوردگی، بدون زنگ زدگی، بدون آلودگی، بدون تعمیر و نگهداری و غیره است.


مطالب پیشنهادی:

آیا نوشیدن آب از مخزن آب باران بی خطر است؟

آیا یک مخزن سیاه رنگ آب شما را گرمتر می کند؟


ارزش دریچه فاضلاب پلاستیکی:

دریچه فاضلاب پلاستیکی با مزایای منحصر به فرد خود، به تدریج وارد زندگی شهری ما می شود. خیابان‌ها و کوچه‌ها، جاده‌های اصلی شهری، منطقه باغ، گاراژ زیرزمینی، کارگاه‌های کارخانه و غیره، همه جای خود را دارند. از آنجا که پلاستیک دارای طراحی قوی است، با توجه به نیت متفاوت کاربر، الگوی مورد نیاز یا رنگ با توجه به نیت متفاوت کاربر و درخواست متفاوت، هنگامی که محصول با زیرساخت در جای خود قرار گیرد، تصویر کلی آن نیز زیباتر خواهد شد. و هماهنگی بیشتر با محیط اطراف.دستگاه روکش منهول کامپوزیت

دریچه فاضلاب پلاستیکی می تواند آنقدر محبوب باشد که عملکرد جامع و شاخص اقتصادی آن کمتر از روکش منهول چدنی نباشد و همچنین می تواند مشکل چاه چدن را حل کند.r دزدی همچنین می تواند مصرف منابع را کاهش دهد و ارزش اقتصادی و اجتماعی مهمی داشته باشد. روکشدریچه فاضلاب پلاستیکی  دارای مزایای وزن سبک، استحکام بالا، قالب گیری ساده، صدای کم، مقاومت در برابر خوردگی شیمیایی خوب، مقاومت اسیدی و قلیایی و ظاهر خوب و غیره هستند. روکش های منهول بازرسی پلاستیک دارای طراحی الگوی سطحی ظریف، رنگ روشن و قابل تنظیم، زیباسازی محیط شهر، استفاده، وزن سبک، روکش منهول بازرسی رزین ارزش بازیافتی ندارد، جلوگیری از سرقت طبیعی، پوشش منهول بازرسی رزین از طریق علم فرمول، فناوری پیشرفته، تجهیزات فنی کامل به طوری که محصول را می توان در محیط °C-100 °C -50 استفاده کرد. مقاومت در برابر اسید و قلیایی، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر غلتش خودرو،

روکش منهول کامپوزیت گرد

کاور منهول SMC  مخفف عبارت Sheet molding  compact manhole covers می باشد که عبارتند از پلاستیک ترکیبی قالب گیری ورق. این توسط  نخ های مخصوص SMC  ، رزین غیر اشباع، افزودنی های کم انقباض، پرکننده ها و ترکیبات افزودنی مختلف ساخته شده است.

قیمت  درپوش منهول SMC  20 درصد بیشتر از برخی از  روکش های منهول دیگر است. برای توانایی بارگذاری بالا، در صورت لزوم تعدادی میلگرد فولادی و سپس آنها را تحت دما و فشار معین فشار دهید.

روکش منهول S MC دارای مزایای اصلی زیر است  :

  • سبک وزن.
  • توانایی بارگذاری خوب
  • ظاهر زیبا.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد