مخزن آب شرب

تولید کننده انواع مخزن های گالوانیزه ، پلی اتیلن ، فایبر گلاس ، grp ، frp و انواع دریچه های منهول میباشد

مخزن آب شرب

تولید کننده انواع مخزن های گالوانیزه ، پلی اتیلن ، فایبر گلاس ، grp ، frp و انواع دریچه های منهول میباشد

هوشمندسازی آب باران خانه خود در سال 1400: یک مخزن آب باران نصب کنید

در سال 1400 هوشمند از طوفان باشید

آیا اخیراً مشاهده کرده اید که آب طوفان شما به عنوان هدر رفت رواناب از بین می رود؟ آیا می دانید که رواناب طوفان به جاری شدن سیل و فرسایش خاک در مناطق شهری کمک می کند؟ اخبار ای بی سی به تازگی گزارش داده است که چگونه سیستم جمع آوری آب طوفان حیاط خلوت یک نفر در پول وی صرفه جویی می کند و به او کمک می کند تا از تخلیه آب باران در محله خود بکاهد.

"تخمین زده می شود که سالانه 3000 گیگالیتر رواناب طوفان در مناطق شهری استرالیا تولید می شود-معادل شش بندر سیدنی یا 1.2 میلیون استخر شنا به اندازه المپیک. 1 ”

این مقدار قابل توجهی از آب است که یکی از ارزشمندترین منابع ما است و به عنوان زباله به دریا می ریزد یا در حال تبخیر است.

طوفان همچنین می تواند به روش های زیر به محیط زیست آسیب برساند:

  • فرسایش خاک
  • به سیل های محلی کمک می کند
  • حامل آلاینده ها و مواد زائد است

مطالب پیشنهادی:

راهنمای انتخاب مخزن مایع

چند نوع مخزن ذخیره مایع آلی


"شما می توانید با برداشتن آب باران و طوفان میزان محدودیت های آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهید ... این بسیار مهم است که همه ما به تصرف و استفاده مجدد از طوفان فکر کنیم زیرا آنچه در هر خانه فردی اتفاق می افتد اهمیت دارد ، تأثیر تجمعی خانه همه تأثیر بسیار زیادی می گذارد. برای سلامتی نهرها ، رودخانه ها و اقیانوس های ما. "2

بخشی از این سیستم خانه هوشمند طوفانی زیر زهکشی باغ را شامل می شود ، اما برای اکثر املاک شهری ، بزرگترین حوضه آبریز باران سقف خانه است و راه مقرون به صرفه ای برای برداشت آب باران قبل از آسیب رساندن به طوفان ، نصب مخزن آب باران است. در خانه یا ملک شما

در مناطق شهری که فضا محدود است ، مخازن آب باریک سفارشی ما یک گزینه موثر است. در زیر می توانید اطلاعات مربوط به اندازه و اشکال مخزن آب فولادی ما را پیدا کنید.

  • مخازن آب گرد
  • مخازن آب باریک (مخازن آب باریک)
  • مخازن آب مربع