مخزن آب شرب

تولید کننده انواع مخزن های گالوانیزه ، پلی اتیلن ، فایبر گلاس ، grp ، frp و انواع دریچه های منهول میباشد

مخزن آب شرب

تولید کننده انواع مخزن های گالوانیزه ، پلی اتیلن ، فایبر گلاس ، grp ، frp و انواع دریچه های منهول میباشد

آیا نوشیدن آب از مخزن آب باران بی خطر است؟

کیفیت آب

مخازن آب در بیشتر خواص روستایی و نیمه روستایی در استرالیا رایج است ، جایی که به لطف آلودگی هوا کمتر ، آب گیر شده در این سقف ها به طور معمول قابل نوشیدن است ، با این حال ، هنوز هم اطمینان حاصل کنید که آب شما بدون آلاینده است.

این کار را می توانید با اطمینان از تمیز بودن ناودان ها و لوله های پایین ، پاک کردن سقف از هر شاخه ای که بیش از حد معلق است انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که ورودی شما دارای پوشش مش است تا از ورود هرگونه آلودگی به مخزن شما جلوگیری کند.

همچنین ممکن است برای اطمینان بیشتر از کیفیت آب باران ، به دنبال نصب اولین انحراف آب شستشو یا فیلتر آب بر روی هر شیر آب باشید.

اطمینان حاصل کنید که در حال جمع آوری آب از سقف ساخته شده از چوب های تصفیه شده یا محصولات قیر یا تماس با رنگ سرب یا دودکش از مشعل چوب نیستید.


مطالب پیشنهادی:

آیا یک مخزن سیاه رنگ آب شما را گرمتر می کند؟

آیا رنگ مخازن آب پلاستیکی مهم است؟



مواد مخزن آب

کیفیت مخزن و مواد ساخته شده از آن نیز در نظر گرفتن ایمنی ذخیره آب آشامیدنی مهم است.

بیشتر مخازن آب در استرالیا از فولاد یا پلی اورتان ساخته شده اند ، که اندازه و قیمت معمولاً عوامل تعیین کننده در این انتخاب هستند. در حالی که بیشتر مخازن آب پلی یورتان ، مخازنی که از پلاستیک مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش ساخته می شوند ، برای ذخیره آب آشامیدنی ، برای یک مخزن آب فولادی ایمن هستند ، اما اطمینان حاصل کنید که یک آستر مخزن آب برای اطمینان از شادابی مداوم نصب شده است. از آب ذخیره شده در داخل

اگر در مورد کیفیت آب مخزن خود اطمینان ندارید ، طیف گسترده ای از خدمات و کیت های آزمایش آب وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها کیفیت ذخیره آب خود را بررسی کنید.

آیا محافظت دیگری لازم است؟

در حالیکه بعضی از افراد معمولاً اگر حوضه آبریز ، لوله ها ، ناودانها و مخزن شما به خوبی حفظ شود و آب به نظر برسد ، بوها و طعم های آن تمیز باشد ، جوشاندن یا فیلتر کردن آب خود را (یا هر دو!) انتخاب می کنند ، اما خطر بیماری کم است.